Még valami, jogászkodás

Az elmúlt pár hétben (2-3 hét), kiderült, hogy a jogi szabályozás miatt nem lesz olyan a blog, mint amilyet valóban szerettem volna.
Azt akartam az elején (és ez már legalább 2 éve érlelődik bennem), hogy élőben, egyenes adásban lehessen követni, hogy mit is csinálok.
Ezt az élő adást azért szerettem volna megcsinálni, hogy lássa mindenki, hogy hogyan alakul ki a pozíciók felvétele, a menedzselése, milyen gondolatok járnak a fejemben mikor minden nap átnézem a pozik listáját, stb. (erről majd egy későbbi posztban bővebben).

De sajnos a jogi szabályozás miatt nem tehetem meg, hogy kiteszem rögtön amit vettem vagy eladtam, csak utólag, amikor már le van zárva az adott ügylet teljesen. Hozzáértő szerint azért, mert egy fél mondatot kihagytak a hazai jogszabályból, amit ez EU-tól emeltek át. Mivel odakünn simán lehetne úgy is, ahogy elterveztem, de itthon a kifelejtett félmondat miatt nem lehet, sőt bünti jár.

Na mindegy...

Megjegyzések